Om deze merkstrategie waar te maken, gaan we actief voor elke doelgroep op zoek naar relevante verhalen, projecten en producten.

RELEVANTIE:
Is het relevant voor 

minstens één B?

ONDERSCHEIDEND:
Versterkt het de merkstrategie 

waarbij we in alles wat we doen streven 
 naar vernieuwing?

Hoe brengen we deze
merkstrategie tot leven?
3

Bij alles wat we (willen) doen als stad, stellen we ons daarom consequent de volgende 2 vragen:

Om deze merkstrategie waar te maken, gaan we actief voor elke doelgroep op zoek naar relevante verhalen, projecten en producten.

RELEVANTIE:
Is het relevant voor 

minstens één B?

ONDERSCHEIDEND:
Versterkt het de merkstrategie 

waarbij we in alles wat we doen 
streven  naar vernieuwing?

Bij alles wat we (willen) doen als stad, stellen we ons daarom consequent de volgende 2 vragen:

3
Hoe brengen we
deze merkstrategie
tot leven?

Bij alles wat we (willen) doen als stad, stellen we ons daarom consequent 
de volgende 2 vragen:

ONDERSCHEIDEND:
Versterkt het de merkstrategie 

waarbij we in alles wat we doen streven 
naar vernieuwing?

RELEVANTIE:
Is het relevant voor 

minstens 
één B?

Om deze merkstrategie waar te maken, gaan we actief voor elke doelgroep op zoek naar relevante verhalen, projecten en producten.